Σάββατο 6 Ιουνίου 2009

κούνια...

...που μας κούναγε!!

ξέρετε τι έμαθα τις προάλλες καλέ? ότι ο τιγκιτάγκας που αρραβωνιάστηκε, θα παντρευτεί κιόλας μεθαύριο το χειμώνα. άντε να μας ζήσουν τα παιδιά! και στα δικά μας βρε!!

πήγα στο χωριό, ήρθε και η φιλενάδα μου απο τας εξωτερικάς και πιάσαμε τον μεν και τον δε. τίποτα δεν αφήσαμε ξεκρέμαστο!! σιγά μη μας ξέφευγε δηλαδή κανένας!!

είμαι και καλεσμένη σ ένα κονσέρτο. βέβαια, κουλτουριάρα κιουρία η νίτσα μαντάμες, γιατί καλά τα ντολμαδάκια και το κέντημα αλλά πρέπει να εκπολιτιστούμε και λίγο, μη μας λεν χωριάτες μετά και ντρεπόμαστε. και πρέπει να κάνω και τα νύχια γιατί άμα τα δει η γειτόνισσα πως τα έχω τώρα, δε τον γλυτώνω τον συρφετό..

έμαθα και το άλλο, ένας απ το σόι βρήκε κι αυτός γκόμενα (δε ξέρω αν φταίει το φέισμπουκ γι αυτό αλλά θα το διασταυρώσω!) και η γυναίκα του έφυγε δια την πόλη με τη μάνα της. μια χαρά περνάνε όλοι στο χωριό! και τι με λέει ενας γνωστός μου τις προάλλες? ξέρεις λέει, στα χωριά όλοι είναι οδοντογλυφίδες. άη μωρή τον λέω, τι οδοντογλυφίδες, που κοντεύει η κοιλιά τους να φτασ στη πλατεία? με δουλεύεις? άμα τους δείτε όλους, κάτι κοιλάρες. κ όταν φοραν κοστούμ,αχρείαστα τα δίκκανα, εκτοξεύοντας κανένα κομπί απ το πουκάμισο που με το ζόρι κλείνει, σκοτώνουν άνετα 2-3.

και ποιόν δεν είδα πια. εψές βγήκα στη λαϊκή με τη μάνα μου και τα είδα όλα. με μάτιαξαν και οι παλιοκατίνες κακό ψόφο να έχουν. κόντεψαν να με βγούν τα μάτια, τέτοιος πονοκέφαλος!!εκατο φορές με ξεμάτιασαν κι ακόμα πονάω. και γω η έξυπνη μες τη λάβρα το καταμεσήμερο πήγα κ έβαλα μαύρα λες κ πήγαινα σε κηδεία. τι να κάνω που δεν είχα άλλα ρούχα μαζί μ. θέλει να πάω και για ψώνια, άντε ψήσε το Θεολόγη να με δώσει κανα κατοστάρικο να πάρω καμια μπλούζα γιατί με το σουτιέν θα κυκλοφορώ το καλοκαίρι. δεν έχω τίποτα, αίσχος. αλλά κι αυτός.. με αγανάκτησε τις προάλλες!! τον κράτησα κάτι μούτρα, 2 μέρες δε τον μιλούσα, ούτε γουτσουγουτσου ούτε τίποτα! ορίστε μας. σήμερα κατάλαβε το λάθος του. και μετά σου λέει οτι δεν είναι αναίσθητος! γουρούνια όλοι τους!

είδα και τον Ονούφριο καλέ! ναι βέβαια! με τη στρίγγλα τη γυναίκα και 2 ζεύγη, να γευματίζουν στη πιτσαρία. κάτι πήρε και το αυτί μου ότι τα ξαναβρήκανε. εμ πολύ ήθελε?.. η στρίγγλα δεν είχε κοκό κι άρχισε τα παρακάλια να γυρίσει ο ονούφριος οπίς. α κι αυτος ο σερσέμς (=ανόητος) τι ήθελε και γύρισε. πάλι θα τα ξαναχαλάσουνε και πάλι θ απαρατής την άλλη απ το φέισμπουκ, την ινδοκινέζα. ορίστε μας. αυτή ποιός τη σκέφτεται? κανένας... σεβασμός μηδέν!

πήρα και μια κομμάτα παστίτσιο μαζί μου στο γυρισμό, τουλάχιστον ένα ταψί. δεν έκλεινε το τάπερ. και ο άλλος ο ευλογημένος 3 κομμάτια έφαγε κ μετά βογγούσε και κατέβαζε τις σουρωτές με το κιβώτιο! να σας πω και κάτι άλλο, εγώ πίνω περιέ, όχι σουρωτές. άκου εκεί σουρωτές. που πας ρε. περιέ και πανω, έχομεν κι ένα επίπεδο πανάθεμα δηλαδή!

πήρε ο πεθερός μου κάτι εισιτήρια κοινωνικού τουρισμού και θα πάμε ταξιδάκι με τον Θεολόη. κάτι με λέει όμως πως θα πλήξει αυτός μαζί μου. τελευταία τέτοια νούμερα με κάνει και άρχισα και βαριέμαι και δε ξέρω τι να κάνω για να κινήσω το ενδιαφέρον του. και αποβλάκωση με τον υπολογιστή! αποβλάκωση!! θα το σπάσω καμια μέρα το κωλοεργαλείο και θα κλαίγεται! αμ το άλλο... πήραν στόχο για βελάκια και μου κάνανε το τοίχο, ελβετικό τυρί. άντε βάλε ξένο άνθρωπο στο σπίτι τώρα. τι να πεις, άντρες!

και δε θα με πάει πουθενά το τριήμερο ο άντεναμηπω. πουθενά! θα κάτσω στο χωριό να βράσω (κόλυββα που λένε) και οι άλλοι θα λιάζονται στας παραλίας!! λέω να βρω κανένα γκόμενο τουλάχιστον να με πηγαίνει καμια βόλτα γιατί μ αυτόν που έμπλεξα θα πιάσω μούχλες!!! και αράχνες μη σας πω!


πολλά πολλά φιλιά!

η αγανακτισμένη νίτσα!

2 σχόλια:

eirini είπε...

αχαχαχαχα..... δεν μπορώ! Πολύ γέλασα!!!
Γειά σου ρε Νίτσα με τα ωραία σου χαχαχα!!!!!

ποντίκι είπε...

Πάνε εσύ Ίταλία μην είσαι χαζή.....
Πάνε.... πολύ ωραία... αλλά μακρια από την Alitalia..